Mitt i tentaplugg och slutspurten


Just nu är jag uppe i tentaplugg, har den sista tentan om en vecka, sen är det sommarlov.
Känns som jag bara sover, äter och pluggar just nu. Är helt vimmelkantig av allt läsande.
När denna tentan är skriven så är första studieåret över. Det har gått jättefort, har varit jobbigt men jag har klarat det. Känns bra, med det är dock 2,5 år kvar

Hampus har åkt till fodervärd i Åseda på obestämd tid och dozan åker snart.
Känns både bra och dåligt, saknar dem, med det är bäst för dem. De kan inte bara gå å skrota i hagen.
Det är ju inte så långt till Åseda,tack och lov.

Sommaren är på väg med stormsteg, äntligen :)
Det är massor å göra med huset å gården, men det är bara å ta lite i taget.
Och beta av på listan allt eftersom.



I går fick Anton somna in.
Skelettcancer, kommer sakna honom.
Han var en fin hund, han fattas oss nu.
All min kärlek till Anton



Elvis å tråden:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0