Dagarna bara försvann :s

Hej allihopa :)

Var ett tag sen sist, ledsen för det, men det har varit så JÄVLA mycket helt enkelt.
Vi börjar komma iordning ilf, men det är massor kvar att packa upp och sortera.
Men allt får ta den tid det tar, jag stressar inte upp mig över det.

Högskolan rullar på.
Vi har presis avslutat första kursen nu, de första 15 högskolepoängen :)
Det känns stort;)
Så på måndag så börjar nästa kurs, den verkar dock inte så intressant.
Men jag hoppas jag har fel.

Mycket å göra nu inför ju med.

Hästarna tar ju sin tid oxå :)

Ska försöka fota lite i helgen å lägga ut här.

Näe nu är det kvalitestid med älsklingen som gäller :)



Vågar jag hoppas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0