Hm...

Jag tror på allvar att jag kommer bli helt dum ihuvvet snart...
Jag menar, hur länge orkar man med å vara konstant trött.
Må illa, inte kunna sova, kallsvettas, och inte att förglömma....
HJÄRTKLAPPNING
Kanske ok å ha efter ansträgning, inte att vakna mitt i natten med, eller
min favorit: i tv soffan på kvällen framför veckans favvoavsnitt..
då får det helt plötsligt räcerfart.
Jag får nog slå en signal till reumatologen på måndag.

Hampus var sig själv idag, tack å lov.
Jesse hoppade lite, för att få gårdagen ur systemet.

Imorgon Fredag
Ridning blir det, men i vilken utsträckning å form vet jag inte än.

Ska till Kalmar å handla till Strippen ilf
På lördag e det en dag på Strippen i Emmaboda


Idag gjorde jag något jag inte gjort på väldigt länge.
Trodde att jag aldrig skulle sätta min fot på den marken igen.
Men det gjorde jag och det kändes bra.
Åt helvete med ER, inget ni kan göra eller säga, kan skada mig längre.
De dagarna e förbi.



" I nerver saw a wild thing, felt sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough,
whitout ever having felt sorry for itself"

Kommentarer
Postat av: Bettan

Låter kämpigt, hoppas att det blir bättre..!

2010-05-14 @ 03:28:35
URL: http://elisabeth-linnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0