Livet går vidare

Herregud vad veckorna går!
Kosta gick bra, skönt att vara hemma igen.
Calvander kom hem i kväll, helt slut efter 4dygns "krigande".
Sista dygnet har varit crazy.

Saras Rappen e död. Svår kolik som inte gick att vända.
Finns inget jag kan säga som lindrar hennes smärta.
Men jag lider med henne, det gör så ont i mig.


Hanna var med i stallet å fixade Hagarna idag, efter Mandys dramatiska
rymmningar. Tack Hanna du e en ängel!

Jesse fick bryta dressyrträningen, för Hampus var svullen i ganacshena igen.
Men nu ikväll var det bättre, han var som vanligt. Hoppas allt e ok tills imon.
Men jag ska ha ut veterinären imorron för Dozans spruta, så han får kolla honom.

Imorron e det lätt hoppträning på schemat, en liten finputsning, innan
klubbtävlingen på Onsdagkväll.

Annars e det som vanligt :s


Ida, Dozan å Alle


Finaste Hampus å Hannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0