Jo tjenare vilken bra dag...

Dagen som började bra, slutade värre.
Fröken doz har varit i farten igen, å mandys matte kom i kläm.
Känns inte något vidare.
Klockan e 03.21 å jag kan inte sova, bara legat å
oroat mig å ältat.
Konstigt för jag pratade med 1 om det ikväll, om att jag inte brukade oroa mig för saker.

Hagarna e ett jäkla problem just nu.
Men vi ska skicka in maskproven i morron.
Sen ska de till sommarhagarna, å då blir det antingen en större flock eller så
kommer fjordingarna gå för sig själva.
Dozan e så jäkla mammig med Mandy, hon har jagat runt Hampus i hagen hela dan.
Så de måste vi sära på , sen blir det att träna varje dag på att vara ensam i hagen
å att ta in å ut ur hagen.
Lika bra å gå ut stenhårt.
Känner mig som skit pga av detta, jag vet att det inte e mitt fel, men indirekt blir det ju det.
E så rädd att 2 har skitont å att det ska vara nått allvarligt.
Just nu vet jag varken in eller ut, men klockan halv 3 på natten så brukar man
inte tänka så rationellt..
1 och 2 har utsläpp imorron , vi får se hur det går.
Annars får jag ta in å ut själv tills det e dags å släppa på bete.
Vågar inte riskera nått, finns inget värre än att vara anledningen till
att någon annan kommer till skada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0