Allt ordnar sig..eller?



Jesse läkarbesök gick bra :)
Ridningen e inget problem.

Igår så red Jesse i paddocken, hoppade några hopp.
För att känna på honom, han var jättepigg, mjuk å fin.
Han hoppade utan problem.
Så det blev till å anmäla till klubbtävlingen ikväll.
De ska starta 80cm.
E inte så nervös..ännu...tihi

Ska snart till stallet, det e min utsläppsdag, sedan har Jesse friluftsdag, å hon ska
rida dozan då.


Så till ett annat huvudbry..

Jag blir väldigt besviken och ledsen på en viss person,
jag förstår inte riktigt varför hon håller på som hon gör.
Är man vänner så är man, då e det lojalitet som gäller.
Åtminstone från min sida, men men, tydligen så har personen i fråga
så många vänner att hon inte behöver mig som vän.....


Ha en bra dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0