12 maj

Hur ska jag summera dagen..

Börjar bakifrån
Vaknade nu vid 04...somnade vid 22, var helt slut efter dagen,
Mår pissdåligt nu...jäkla mediciner.
Svettas å fryser och mår illa om vart annant :s
Hoppas jag kan somna om snart.

Tävlingen
Allt såg bra ut tills framhoppningen, då fick han spelet..
Efter hoppen så kickade han å flög i luften, jesse höll på å ramla av flera gg.
Försökte ett tag till, men beslutade oss för att stryka.
Det e inte värt det, han var helt tossig. Pigg å explosiv.
Anledningarna e säkert flera.
Tänker inte speklulera i det nu.
Men kände mig trygg å lugn med belutet att styrka, lite besviken.
Men allt e av godo, allt händer av en anledning.
Jesse var jätteduktig :)

I morgon får han hoppa bana ist :)
Han kommer inte undan tihi.
Det e bara å ta nya tag.

Andra inslag på tävlingen, var väl mindre trevliga.
Men ja skiter i vilket, rör inte mig i ryggen.

Friluftsdagen
Jesse red Dozan , hoppade lite, hon var superpepp som vanligt.
den lilla flodhästen.
Måste hålla med Emma, man blir liksom förälskad i henne..skumt :)

Här kommer lite bilder.
Nu ska ja försöka sussa kudden igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0