Tandplågarn...

Det var annaträning i måndags, äntligen.
Jesse red Hampus, Anna har ju inte sett Hampus sen innan jul.
Hon tyckte han hade musklat sig å att han såg fin ut.
Träningen gick superbra.
Läxan till nästa träning blir att öva galopp direkt från skritten

Igår red jag dozan ner till ridhuset å sen red jag Hampus
medan Jesse red Dozan. Hon var duktig pigg som attan.
Jag övade lite på dressyrprogrammet med Hampus, skritten å halterna, som han haft lite svårt för.
Vi red bara 45 min men det var ett bra pass.

På Torsdag e det Wisfelt träning.

Ang Tandplågarn...

Elvis e här, och vi ska till veterinären å skrapa tandsten....
det e inte populärt...stackarn.

Idag har ja stallet, för carin jobbar 7-21...stackarn

på återseende ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0