Hallojs allihopa :)

Var ett tag sen sist, men nu e jag på banan igen.
Har inte mått så bra, haft mycket ont.
e lite tungt just nu
Men det varr ju väntat utan nån bromsmedicin, hade bara
hoppas jag skulle klara mig över sommaren ilf.
Men ska träffa reumatologen den 29e, får se
vad han kommer fram till.
Vill dock helst inte börja med den nya medicinen förrens efter
jag jobbat klart i sommar.
Ska ju börja med behandlingen för lungorna nu ju, tycker
det räcker.
Men som sagt vi får se.


Mina älskade hästar :)

Har ridit dozan en hel del de sista veckorna, vi gör framsteg.
Trivs väldigt bra med den lilla flodhästen.
Tessan å jag har longerart hampus förra veckan några gg.
Tack tessan:)
Och idag red vi alla tre fjordingarna, gick kanonbra.
Så nu e Hampus igång igen.
Det kommer göra haua glad :)

Imorron e det hoppträning som gäller.
Sen e det tävling nästa vecka..

kjams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0