Tiden går fort när man har roligt ;)

Tjohoo -1,9 kg första veckan, jag e nöjd med det ;)
 Det e bara å kämpa vidare, känns som jag fått kläm på det nu.
Det e motionen jag ska öka på, men ja tar det ett steg i taget.

Var hos reumatologen idag! Både positivt å negativt.
Positiva är att det finns en ny medicin som e godkänd, men dock inte upphandlad än,
jag skulle bli första i länet som skulle få den...lite otäckt på nått sätt.
Negativa var att, ett provresultat var dåligt :(. Så nu blir det
provtagningar å sånt igen...men men det e bara å hoppas på det bästa. Dock e jag
lite oroad :s
Remicaden å ja har nu gått skilda vägar för alltid...tack gode gud för det!

Å min älskade Hampus.
Han e så duktig, jesse med.
Idag övade de på böjda spår å ställa dem iefter inneskänklen.
Det gick kanon.

Jo, glömde å nämna att jag fick jätte kortisonsprutan allan i axel leden idag...
AAJJJJ
Så jag ska hålla armen still i ett par dar...jo lycka till med det ;)
Ont gör det som attan nu ilf...när bedövningen släppt.


Å det vikitigaste av allt..
 Min älskling
Du e världens bästaste
Du gör mig lycklig
Vågar knappt tro att det e sant
♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0