Mitt i natten, mitt i snöyran.

Torsdag natt, fredag morron...

Jag har varit sjuk ett par dar, kräkits en del, men nu e jag på bättringsvägen.

Livet lunkar på som vanligt :)
Skolan känns okej.
Snön däremot känns inte okej. Nu får det allt sluta snöa, det har ju inte
varit så här mycket snö sen innan jag föddes...å det börjar bli länge länge nu...tihi

Nytt på stallfronten är att Hampus e nysnaggad, ca 1cm stubbman. Så nu
håller vi tummarna för att den reser sig så att säga :)
Jesse kämpar på, hon e så duktig och engagerad :)
TACK JESSE; DU BETYDER MASSOR FÖR OSS

Idag så red de i paddocken i 60cm snö!!
Det tyckte grabbarna var roligt, Hampus vart tossig. ;)

På måndag börjar träningen igen , det ska bli skönt. 

Och på måndag börjar även lungutredningen...det känns inte lika roligt :(
Känner mig orolig, det e lite tungt nu. Vet faktiskt inte om jag orkar med
mer dåliga besked. Ibland så blir jag så trött på sjukdomen, hatar den. Jag vill inte
vara sjuk. Jag vill vara som alla andra, orka lika mycket som alla andra. Inte känna varje andetag.
Men men vi har alla våra ok å bära.
Kanske känns det bättre imorron

Älskar dig 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0