Dag 4, hemsk dag ;(

Dagen har varit skitjobbig. Bidde ingen tömkörning, ja sov ingeting i natt knappt, kombination av varmt sovrum, ont i höften, sockerbehov och huvvevärk. Utsläppet gick bra ilf ;) 
 Tog stallet på em, innan jag åkte till oskarshamn.
Har sovit lite i kväll, huvvevärken spökar hela tiden.
Sockermonstret har plågat mig hela dan å kvällen, men jag
har klarat det :). Men jag mår skit, det drar i hela kroppen å jag tänker på mat å sötsaker hela tiden.
Det e ju sjukt egentligen...man blir ju fleen rädd. Vilken "missbruk" det är.
Att kroppen blir så beroende på fysiskt å pysiskt.

Sen vill jag beröra en sak till:
Carin, du e min vän, jag älskar dig och bryr mig jäkligt mycket om dig
å dina vildgrisar. Tro INGET annat.

Så imorron e en ny dag...hoppas på det bästa :)

Framåt framåt

H




Kommentarer
Postat av: Carin

Tack gumman! Älskar dig me!! Kramiz

2010-01-09 @ 07:41:20
URL: http://gojaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0