Dag 1

Hallojs

Ridningen gick bra idag, pigga alla 3, Hampus stack för jesse för första gg. Det gick bra, var en protest på att det var jobbigt å gå på böjt spår, tror jag.  Bruno var piggelin ;) . Gick kanon å tränsa idag, kicki övade efter oxå, så det känns hoppfullt, att vi ska kunna komma över detta.

Nu om bantningen , herregug, ja spydde nästan upp cambridepåsen i morse... men det gick. Men till lunchen tog jag Herbalife ist, smakar bättre, så det blir nog det ist. Ikväll åt jag kokta grönsker och kycklingfile. Plus apelsin och banan. Har fått i mig ca 1000 cal, idag , det känns lite, men om man tar 3påsar cambridge om dan så blir det knappt 500 cal. Så detta e nog ok, jag vill ju inte bli helt vimsig i huvve! Känns ganska ok idag. Ska snart sova , jag e helt slut, försöker hålla mig vaken ;s.

Imorron blir det ingen ridning, de får vila :). Ska nog åka å hälsa på mia å hennes små bebisar me asmita.

Tack för idag

Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0