2:a Advent

Ja godkväll :s

Dagarna rusar på så in i helvete :(
Men det är väl så livet ska vara.
Det har varit mycke snö och kallt här , förra veckan hade vi 18 minus, lite väl kallt.
Men vi har köpt en snöslunga, prisa gud, tack å lov :)
Utan den hade jag blivit förryckt tror jag :s

Så har vi denna återkommande skolan tihi
Det rullar på ,går faktiskt ganska bra. Men det kräver en hel del av mig.
Den akademiska Helena har inte riktigt kommit fram än, men det tar sig nog.
Har köpt en diktafon, superbra, jag läser in kapitlerna å så i den å sen lyssnar jag på dem om
och om igen, skeeta bra.

Imorron blir det besked om lgh i Nybro, det blir bra, det funkar inte att pendla från
pikaböl i detta väglag, jag måste ha en fast punkt i veckorna när jag pluggar, så e det bara.
Det kommer bli bra, kommer sakna hemmet å min älskling. Men det blir
ju inte hela veckor så ofta, det beror ju på hur schemat ligger.

Nu till de lite tråkiga sakerna i livet.

Onsdag :(
Lester ska få somna in , detta är oerhört tungt.
Vet inte hur jag ska kunna lindra Carins smärta.
Finaste Lester


En annan sak är att jag har förlorat en väldigt kär vän:(
Vet inte varför, å hur jag än försöker så får jag ingen respons.
Detta är oerhört jobbigt å ledsamt.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Läser du detta, så ska du veta att jag saknar dig!


Det finns en annan vän som det känns som jag har förlorat oxå,
eller ja blivit utbytt.

Ja herregud, jag måste kanske jobba på mina relationer :s

Men jag har funnit en vän som e ett oerhört stöd för mig :)

Tack Gabriella , för du ramlade in i mitt liv.
Du betyder massor för mig :)


En sak till om vänskap :

Qvistbergs jävelungar

Tack för ni finns i mitt liv :)



Jaja nu har man varit fuktögd så det räcker för ett tag ilf tihi



Imorron e det provtagningsdags :(
Ska till reumatologen på Tisdag, hoppas han har nått bra att komma med,
för jag mår skit i lederna.


Avslutningsvis så ska jag runda av med nått positivt :)

Vi ska till Göteborg den 12/12-14/12
Bo på Gothia Towers, äta julbord och gå på Julmarkand på Liseberg
Bara jag å älsklingen
Vi firar 1år

Älskar dig massor min älskade Calvander







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0