Veckan som gått ? :s


Tisdag

Ridpasset med alice å jesse , gick över förväntan.
Alice slet dom ett djur med dozan, bidde orolig att jag
kört slut på flickstackarn :s
Mycket nöjd med allas insats.

Onsdag

Vila

Torsdag

dra på trissor ida följde med å red på morgonen...
Så båda fjordsen fick gå samtidigt igår.
Ida å dozan klickade, det kändes skitkul :)
Jesse befäste 100-105cm med Hampus.

Fredag

Ida å Jesse kommer å rider idag oxå.
Vet inte riktigt vad vi ska göra.
Men jag återkommer med rapport.

Lördag

Vila
Städdag i stallet

Söndag

Annaträning

I övrigt så tänker inte jag låta en viss persons beteende, förstöra för mig.
Min glädje över hästarna å ridningen, det  e det som e det viktigaste:)

TACK Kickila, för du e så stark och att du en bra vän :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0