Tisdag Kl:04:13

Godmorgon :s
Vaknade aningen tidigt, igen...min dyngsrytm e helt skum.
Mår inte så bra av all denna kortison jag äter, men men det finns inget att
göra åt det just nu. Det e bara å bita ihop.
Tack å lov så e dagarna fina å solen tittar fram, livet känns lite bättre då.
Jag är så tacksam över att Calvander ramlade in i mitt liv, han är världens bästaste
pojkvän :)

Närmsta veckorna kommer bli hektiska.

Igår var det hoppträning med Vicke.
Jesse red både Dozan å Hampus, det e två grupper nu.
Dozan var duktig, hon hoppar på bra, kodisen e inte på top och hon springer med bogen
en hel del fortfarande. Men jag är jättenöjd med hennes framsteg så här långt.
Trodde inte att vi skulle kommit så här långt på bara 4 veckor. Jesse e en pärla :)

Hampus å Jesse , de går från klarhet till klarhet.
De hoppade bana på ca 90cm igår.
Han gick jämnt å fint, vägarna var kanon. Kändes skitbra.
Vi ska testa bana 1m på torsdag, därefter tar vi beslut om höjd på skol-dm i nybro.

Tisdag
Vila, jesse ska harva i trätet ;)

Onsdag
Rida båda

Torsdag
Wisfeltträning

Fredag
Rida, lättare pass

Lördag
Vårskuttet
Dozan -55cm
Hampus- 85cm och 95cm

Söndag
Annaträning

Måndag
VILA :) 

Jag har beställt vita ridbyxor, jodpuhrs å leggings till Jesse idag, till tävlingarna.
Så fina kommer de bli.

Jaa, det e fortfarande ett jävla härj å liv,men vi börjar se slutet på det.

JOOO.....Nu e Heloise betald, igår såg jag att pengarna hade gått av från kontot :)
Så nu e ja med två gulingar :)

Nu ska jag väcka min älskling å sen sussa en stund till ;)

Kjams på er. älskar er ,ni vet vilka ni är.







Massor av kjams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0