Lördag-tävlingsdags !

Ja, klockan e 04.49..å ja kan inte sova.
Idag e det årets tävlingsdebut för fjordingarna.
Jesse ska starta fröken doz i 55cm
å Hampus i 75cm och 85cm

Jag e fullkomligt skitnervös.
Mina tävlingsnerver är skit.
Pappa å jag pratade om det igår, det var likadant när jag tävlade som
yngre, det funkade inte pga av mina tävlingsnerver. Jag blir ett vrak.
Känns som det blivit värre, det e ju inte ens jag som ska tävla nu.
Vet i fleen , vad jag ska göra åt detta. Det e jobbigt. Jag e ju helt oanvändbar på
tävlingsdan...

Hur eller hur så hoppas jag det kommer gå bra.
Vad det gäller Hampus så handlar det om Jesses nerver.
Han hoppar, hur högt det än e, bara hon kommer rätt på hindrena.
Å Fröken Doz, den lilla grodan, så bara hon hinner med å hoppa rätt hinder, å
att det inte e sabeltandade fjordingätande grindar m.m så ska det
nog gå vägen ;)

Så nu sitter ja här 2h innan jag behöver gå upp...
Ska väcka älsklingen om en halvtimme, han ska på övning idag...tyvärr.
Ska kanske ta en dusch..

Kommer men rapport, så snart jag e hemma igen.
Håll tummarna

kjams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0