Lördag

SJUKSTUGAN
'
Aningen sjuk, feber ;( Men Elvis är här å håller mig sällskap. Känner mig dock lite bättre idag.
Tessan har ridit Hampus idag, det hade gått bra, han var fortfarnade stel i sin vänstra sida, men
det var ju väntat. Jobbar på lite olika lösningar, å hör mig för med folk som vet  mer. Så jag känner
mig trygg i att detta är någont övergående. Carin skrittade Lester, skönt att han e pigg, har varit orolig.

Imorron är det dressyrträning , ska bli spännande som vanligt.
Jag saknar Hampus å stallet som fan nu...börjar bli jobbigt. Ska antagligen åka å kolla på träningen imorron,
en liten stund, om jag inte har för mycket feber förstås. Hoppas, hoppas

Nu ska ja se om ja orkar se Whale wars, risken är att jag somnar :)

Gonatt med er där ute




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0