Fortfarande sjuk :(

Jag är fortfarande sjuk, feber och huvudvärk, e ganska trött å vimsig faktiskt. Men det går, jag sover mest. Hoppas jag får svar på svinisprovet på måndag, så ja åtmindstone kan få nått besök. Jag döörrrr snart av leda här.

Men tack vara mina underbara stallkompisar, och spec. Carin som hjälper mig att ta hand om min lilla skrutt, Hampus. Tack, tack, det betyder allt för mig ;)

Idag har Jesse ridit Hampus, det hade gått bra, han var dock lite stel i sin vänstersida, han blir det så fort det blir kallt och när han stått nårra dar. Vi har ju haft en sjukling i stallet, Lester, men han e pigg igen, tack godegud för det.

Hoppas att Jesse kan rida imorron, det vore bra innan dressyrträningen på söndag, annars får det gå ilf, dressyrträningen e inte så ansträngade, mycket basic än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0